Nieuws

Kleding Management Systeem

KMS is opgedeeld in twee portals Ons kleding management systeem beschikt over twee portals één voor de klant/inkoper/directie en een portal voor de drager/werknemer. Op deze manier is de werking zeer eenvoudig en overzichtelijk! 1. De klant/inkoper portal U logt in via een link op de website van JamesB10 bedrijfs,-sport-en promotiekleding. U komt dan in uw eigen omgeving van het KMS terecht. Dit noemen wij de voorkant. Wij verstrekken u de inlog gegevens. Ook de werknemers of dragers kunnen hier inloggen. Dashboard Wanneer u ingelogd bent ziet u een dashboard waarin het totale verbruik zichtbaar is, maar ook het verbruik per werknemer/drager en de meest bestelde producten. Tevens kunt u een jaaroverzicht inzien. Op deze manier heeft u veel inzicht in het verbruik uw werknemers/dragers. Orders accorderen U heeft de mogelijk om eerst de orders goed te keuren voordat deze definitief besteld wordt. 2. Werknemers/dragers portal De werknemer logt in via de link/button op de website van JamesB10 bedrijfs,-sport en promotiekleding. U of wij kunnen deze inloggegevens verstrekken Bestellen De werknemer ziet meteen de bestelpagina met hun toegewezen producten. De werknemer kan hier de producten direct toevoegen aan de winkelwagen en vervolgens de inhoud van de winkelwagen bestellen. Dit werkt eigenlijk als een normale webshop zodat het eenvoudig en duidelijk is voor de werknemer. Mocht de werknemer gebruik maken van credits dan wordt de hoeveelheid credits ook aangegeven. Gegevens Onder ‘’mijn gegevens’’ kan de werknemer zijn of naar NAW gegevens aanpassen Wanneer het voor u wenselijk is kan de werknemer ook zelf zijn of haar maten aanpassen. Bestellimieten instellen op werknemer U kunt per werknemer instellen hoeveel van een product zij in een gekozen perioden mogen bestellen. Bijvoorbeeld 1 keer per 2 jaar een winterjas of maxiamaal 3 broeken per jaar. VOORDELEN KMS JAMESB10 bedrijfs,-sport – en promotiekleding - Ontzorging - Elke drager/werknemer in het kms krijgt een budget welk eventueel automatisch kan worden opgewaardeerd. - Heldere management reportages - Geen tussenpersoon of goedkeuringsproces noodzakelijk - Minder fouten - Kosten besparend